Menu:

Regulamin


1. Wysłanie premium-sms umożliwia pobranie pojedynczego pliku lub daje dostęp do grupy plików na okres jednej godziny. Korzystanie z usługi premium sms w serwisie www.stageman.pl jest możliwe, gdy przeglądarka użytkownika obsługuje cookies. W przypadku dostępu do grupy plików na okres jednej godziny, usunięcie cookies uniemożliwi dostęp do plików przed upływem godziny. Użytkownik jest zobowiązany zadbać, by jego przeglądarka internetowa obsługiwała cookies.

2. Użytkownik powinien starannie sprawdzić treść wysyłanego SMS-a, oraz numer, na jaki jest wysyłany. Niestety błędy popełnione przy wysyłaniu SMS-a powodują pobranie odpowiedniej kwoty z rachunku telefonicznego i uniemożliwiają skorzystanie z dostępu do plików. W takich przypadkach serwis www.stageman.pl, nie ponosi odpowiedzialności za straty poniesione przez użytkownika.

3. Serwis SMS prowadzony w serwisie www.stageman.pl obsługuje DotPay. Regulamin usługi sms DotPay znajduje się pod adresem: http://dotpay.pl/regulaminsms.

4. Reklamacje: Jeśli wysyłający w ciągu pół godziny od chwili wysłania SMS nie otrzyma SMS z kodem dostępu, prosimy o złożenie reklamacji pod adresem http://www.dotpay.pl/reklamacje. Inne reklamacje należy zgłaszać wysyłając e-mail na adres kontakt@stageman.pl Należy podać: identyfikator usługi, np. AP.PHW2 lub AP.GSN9, numer Premium SMS: 79068 lub 91968, numer telefonu, z którego został wysłany SMS, w miarę dokładny czas wysłania SMS-a, informację, który plik był pobierany (w przypadku pobierania pojedynczego pliku). List z reklamacją może wyglądać następująco: "W dniu 11.12.2006 około godz. 16.00 wysłałem SMS o treści AP.PHW2 na numer 79068 z mojego numeru telefonu: 123 456 789. System przesłał komunikat "Nie ma takiej usługi". Proszę o sprawdzenie i wyjaśnienie zaistniałej sytuacji" lub "W dniu 11.12.2006 około godz. 16.00 wysłałem SMS o treści AP.GSN9 na numer 91968 z mojego numeru telefonu: 123 456 789. Pobrałem plik „Powtórka do matury, poziom podstawowy”. Pobrany plik nie daje się otworzyć: komunikat „archiwum uszkodzone”. Proszę o sprawdzenie i wyjaśnienie zaistniałej sytuacji". Każda reklamacja zostanie załatwiona w najkrótszym możliwym czasie.

Bądź na bieżąco

Jeśli chcesz być powiadamiany o nowościach, zapisz się na newsletter:

Jeżeli jesteś animatorem to załóż swój profil z CV i czekaj na oferty pracy.
Zapraszamy na Work & Fun - www.work-and-fun.com

Napisz do nas
Temat*
Imię i nazwisko
Numer telefonu*
Adres e-mail*
Treść wiadomości
* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane
Zadzwoń do nas
img4705min

Stageman - animacja, szkolenia, eventy


STAGEMAN Polska
Jesteśmy dumni z naszych Animatorów!
ul. Truchana 49/5, 41-500 Chorzów