Menu:

FAQ

1) Czy cena szkolenia zawiera nocleg i wyżywienie?

Cena szkolenia zawiera spotkanie z Trenerem, materiały, certyfikat i zniżki na kolejne szkolenia. Dbając jednak o przystępność naszych cen, nie zapewniamy noclegów i wyżywienia na szkoleniach – to leży po stronie naszych Kursantów. Zapraszamy do udziału w Obozie Animacyjnym, gdzie z kolei noclegi i wyżywienie zapewnia STAGEMAN.

 

2) Jaki jest dokładny adres miejsca szkolenia?

Dokładny adres każdego szkolenia oraz godziny zajęć podawane są na około tydzień przed jego rozpoczęciem. Każda osoba znajdująca się na liście uczestników otrzymuje tą informację drogą mailową.

 

3) Czy można otrzymać fakturę za szkolenie?

Tak, oczywiście nie ma z tym żadnego problemu. Wystarczy zgłosić się z danymi do koordynatora szkoleń na adres: szkolenia@stageman.pl – koniecznie przed dokonaniem płatności.

 

4) Czy można wykorzystać więcej niż 1 voucher na szkolenie?

Jeden voucher zniżkowy uprawnia do 100 zł zniżki na szkolenie i można wykorzystać tylko jedną zniżkę na dane szkolenie. Nie łączą się one również z innymi rabatami.

 

5) Co należy zabrać ze sobą na szkolenie?

Wszelkie materiały potrzebne do szkolenia zapewnia STAGEMAN, wystarczy zabrać ze sobą dobry humor oraz zawsze zalecamy wygodny ubiór ze względu na dynamiczny charakter zajęć.

 

6) Do kiedy należy dokonać zapłaty za szkolenie?

Po odesłaniu formularza zgłoszeniowego należy dokonać wpłaty 100 zł zaliczki na konto: 50 2490 0005 0000 4500 5152 8012 (Alior Bank), resztę płatności można uregulować na miejscu szkolenia gotówką.

 

7) Czy po szkoleniu uczestnik ma gwarantowaną pracę?

STAGEMAN oferuje każdego roku kilkaset miejsc pracy dla animatorów. Należy śledzić je na stronie www.stageman.pl i na naszym fun-page’u: https://www.facebook.com/praca.na.wakacje Jeśli spełnisz wymagania naszych Pracodawców to masz pierwszeństwo w otrzymaniu od nas pracy w animacji!

 

8) Czy certyfikat uznawany jest również przez inne firmy?

Tak, certyfikat STAGEMAN posiada patronaty Polskiej Izby Turystyki oraz Dziennika Turystycznego i jest respektowany przez większość firm zatrudniających animatorów w Polsce i za granicą ponieważ jest wydawany również po angielsku.

 

9) Kiedy uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat animatora?

Certyfikaty dwujęzyczne wydawane są wszystkim uczestnikom po zakończeniu drugiego dnia szkolenia.

 

10) Czy uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe?

Podczas trwania szkoleń uczestnicy korzystają z materiałów zapewnionych przez organizatora, po zakończeniu każdy otrzymuje podręcznik „Animacja Czasu Wolnego” lub „Psychologia Eventów” Jakuba B. Bączka, które są wsparciem w pracy animatora.

 

REGULAMIN SZKOLENIA

KAŻDY UCZESTNIK SZKOLENIA / WYJAZDU / ORGANIZOWANEGO PRZEZ FIRMĘ STAGEMAN POLSKA AKCEPTUJE PRZED ROZPOCZĘCIEM SZKOLENIA OŚWIADCZENIE, Z KTÓRYM MOŻNA ZAPOZNAĆ SIĘ PONIŻEJ.

1
Wyrażam zgodę na robienie zdjęć oraz reportaż video, w trakcie szkolenia oraz zezwalam na wykorzystanie materiału do celów marketingowych z zachowaniem intymności i prywatności w trakcie ćwiczeń osobistych.

2
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Danych Osobowych – STAGEMAN Polska. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku, Nr 101, poz. 926 z późniejsze zm.).

3
Przy rezygnacji ze szkolenia na 1 dzień przed datą rozpoczęcia i później, mam świadomość, że nie przysługuje mi zwrot poniesionych kosztów szkolenia ani żadna rekompensata pieniężna i/lub poza-pieniężna. Niemniej, w niektórych sytuacjach możliwe będzie odbycie tego samego szkolenia w kolejnym terminie bez dodatkowych dopłat.

Stageman zastrzega sobie prawo do możliwości odwołania lub przeniesienia terminu szkolenia do 4 dni przed planowaną data szkolenia.

4
Cena szkolenia nie zawiera ubezpieczenia. Mam tego świadomość i w przypadku autonomicznej decyzji mogę ubezpieczyć się na własna rękę. Wszelkie sytuacje losowe, które będą miały miejsce na szkoleniu (np. wybicie palca) podlegają ewentualnemu ubezpieczeniu prywatnemu i nie mają żadnych konsekwencji dla organizatora, który nie ponosi odpowiedzialności za ubezpieczenie uczestnika szkolenia.

 

 

Na inne pytania chętnie odpowiemy:

a) Zadzwoń lub napisz do nas
b) Zadaj nam pytanie na Facebooku


OSOBA KONTAKTOWA:

Sara Kwiek
Manager  Szkoleń
tel.:536008003
e-mail:
szkolenia@stageman.pl


Bądź na bieżąco

Jeśli chcesz być powiadamiany o nowościach, zapisz się na newsletter:

Jeżeli jesteś animatorem to załóż swój profil z CV i czekaj na oferty pracy.
Zapraszamy na Work & Fun - www.work-and-fun.com

Napisz do nas
Temat*
Imię i nazwisko
Numer telefonu*
Adres e-mail*
Treść wiadomości
* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane
Zadzwoń do nas
img4705min

Stageman - animacja, szkolenia, eventy


STAGEMAN Polska
Jesteśmy dumni z naszych Animatorów!
ul. Truchana 49/5, 41-500 Chorzów